
Cinefòrum 
A partir del 2012, a la Biblioteca de Mancor un divendres de cada mes que no hi ha club de lectura (es va alternant club lectura /club cinema) llevat de juliol i agost i a les 19.15 h ens trobam amb una proposta a mig camí entre el cinefòrum i el club de lectura tradicional.
Com funciona?
La mecànica de funcionament no és molt diferent a la d’un club de lectura . Els participants s’emportaran en préstec la pel·lícula seleccionada per veure-la a casa i el dia de la sessió del Club de Cinema es comentarà de manera detallada amb el recolzament de documents relacionats (bandes sonores originals, manuals de història del cinema, biografies, webs relacionades , entre d’altres).
Així doncs, com a suport a cadascuna de les sessions es podran fer petits talls il·lustratius de la pel·lícula, comentar el llibre en que està basat si és el cas.
La biblioteca municipal de Mancor ha volgut amb aquesta proposta, potenciar entre el públic adult l’ interès per una disciplina amb molts adeptes i fer un punt de trobada . De fet, la finalitat d’aquest Club de Cinema és convertir-se en un espai de debat sobre el setè art i la cultura en general que avegades es combina amb sorties al cinema.
Assistència al Cinefòrum
Per tal de què el club pugui funcionar de manera dinàmica i constant, es requerirà el compromís d’assistència a cada una de les trobades.
Per tal de fomentar el diàleg i l’intercanvi d’opinions, el cinefòrum no excedirà d’un màxim de 15 persones.
Vols formar part del Cinefòrum de la Biblioteca?
Només cal que facilitis les següents dades a la biblioteca: nom i cognoms, DNI, adreça, població i telèfon.
